maandag, september 16, 2024
No menu items!
HomeEnergie leveranciersKlachtenbrief voorbeeld Vattenfall

Klachtenbrief voorbeeld Vattenfall

[Jouw Naam]
[Adres]
[Postcode en Woonplaats]
[Telefoonnummer]
[E-mailadres]

Datum: [vul datum in]

Aan:
Vattenfall Klantenservice
Postbus 10022
8000 GA Zwolle

Betreft: Klacht over stroom- en gasvoorziening

Geachte heer/mevrouw,

Via deze brief wil ik graag een officiële klacht indienen met betrekking tot de levering van stroom en gas op mijn adres, [jouw adres].

Sinds [beschrijf de periode waarin de problemen zich voordoen, bijvoorbeeld “begin juni 2024”] ondervind ik ernstige problemen met de levering van zowel stroom als gas. Deze problemen hebben geleid tot [beschrijf de specifieke problemen, zoals “frequente stroomuitval”, “onbetrouwbare gaslevering”, “schommelingen in stroomspanning” etc.].

Deze problemen hebben niet alleen voor grote overlast gezorgd in mijn huishouden, maar hebben ook geleid tot [beschrijf de impact, zoals “schade aan elektrische apparaten”, “het niet kunnen verwarmen van mijn huis”, “extra kosten voor noodoplossingen”, etc.].

Ondanks mijn eerdere pogingen om contact op te nemen met uw klantenservice op [geef de data aan wanneer je contact hebt opgenomen] en mijn melding via [beschrijf de communicatiemiddelen, zoals “telefoon”, “e-mail”, “klachtenformulier op de website”], heb ik tot op heden geen bevredigende oplossing ontvangen. Dit vind ik zeer teleurstellend, aangezien ik een betrouwbare energievoorziening mag verwachten van een gerenommeerd bedrijf als Vattenfall.

Ik verzoek u dringend om deze problemen zo spoedig mogelijk op te lossen en mij schriftelijk te bevestigen welke stappen u zult nemen om de levering van stroom en gas te herstellen. Daarnaast verzoek ik u om een passende compensatie voor de overlast en eventuele schade die is ontstaan door deze problemen.

Indien ik binnen [noem een redelijke termijn, bijvoorbeeld “14 dagen”] geen reactie van u ontvang, zie ik mij genoodzaakt verdere stappen te overwegen, waaronder het inschakelen van de geschillencommissie of juridische stappen.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

[Handtekening (indien op papier)]
[Jouw Naam]


Tips:

  • Voeg waar mogelijk concrete details toe, zoals klantnummer, datums van incidenten, en eerdere correspondentie.
  • Bewaar een kopie van de brief voor je eigen administratie.
  • Verstuur de brief aangetekend als je zeker wilt zijn dat deze aankomt.

Hopelijk wordt je klacht snel en naar tevredenheid opgelost!

Gerelateerde Voorbeeld Brieven

Reviews (0)

This article doesn't have any reviews yet.

Plaats een review

Bent u tevreden over deze voorbeeldbrief?
Is deze brief in de juiste taal?
Is deze voorbeeldbrief gebruiksvriendelijk?
- Advertentie -
Google search engine

Meest Populair

Recente Reacties