Voorbeeld klachtenbrief KPN

Heeft u een klacht over de diensten van KPN? Hieronder vindt u een voorbeeld klachtenbrief die u kunt gebruiken om uw ontevredenheid kenbaar te maken. Het is belangrijk om uw klacht duidelijk en bondig te formuleren, zodat KPN uw probleem zo snel mogelijk kan oplossen.

Geachte heer/mevrouw,

Ik schrijf u deze brief om mijn ongenoegen te uiten over de diensten van KPN. Ik ben al jarenlang klant bij uw bedrijf en tot mijn spijt heb ik de laatste tijd meerdere problemen ondervonden. Hieronder som ik de belangrijkste klachten op:

1. Slechte internetverbinding

De afgelopen maanden heb ik regelmatig te maken gehad met een trage en instabiele internetverbinding. Dit heeft geleid tot veel frustratie, aangezien ik mijn werk vanuit huis moet doen en een betrouwbare internetverbinding essentieel is. Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice, maar tot op heden is het probleem niet opgelost.

2. Onjuiste facturatie

Daarnaast heb ik meerdere keren onjuiste facturen ontvangen. Ik heb verschillende abonnementen bij KPN en het lijkt erop dat er telkens fouten worden gemaakt bij het berekenen van de kosten. Dit heeft geleid tot verwarring en extra administratieve rompslomp. Ik verwacht dat mijn facturen correct worden opgesteld en dat ik alleen betaal voor de diensten die ik daadwerkelijk afneem.

3. Onvriendelijke klantenservice

Tot mijn teleurstelling heb ik ook meerdere malen te maken gehad met onvriendelijke medewerkers van de klantenservice. Ik begrijp dat zij veel klanten te woord moeten staan, maar ik verwacht wel dat zij professioneel en behulpzaam zijn. Helaas heb ik het gevoel dat mijn klachten niet serieus worden genomen en dat er weinig moeite wordt gedaan om tot een oplossing te komen.

Ik ben een trouwe klant van KPN en ik verwacht betere service en ondersteuning. Ik hoop dat u mijn klachten serieus neemt en zo snel mogelijk actie onderneemt om deze problemen op te lossen. Indien nodig ben ik bereid om verdere stappen te ondernemen om mijn recht als consument te beschermen.

Ik verzoek u vriendelijk om binnen twee weken te reageren op deze brief en mij te informeren over de maatregelen die u zult nemen om mijn klachten op te lossen. Mocht ik binnen deze termijn geen reactie ontvangen, dan zie ik mij genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen.

Ik vertrouw erop dat u mijn klachten serieus neemt en ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

[Uw naam]

[Uw adres]

[Uw telefoonnummer]

[Uw e-mailadres]

[Datum]

Plaats een reactie