Voorbeeld klachtenbrief niet geleverd product

Voorbeeld klachtenbrief niet geleverd product

Heeft u onlangs een product besteld, maar is het niet geleverd? Dan is het belangrijk om hierover een klachtenbrief te sturen naar het desbetreffende bedrijf. In deze brief kunt u uw ongenoegen uiten en een oplossing eisen. Hieronder vindt u een voorbeeld van een klachtenbrief voor een niet geleverd product.

Uw gegevens

Naam: [Uw naam]

Adres: [Uw adres]

Telefoonnummer: [Uw telefoonnummer]

E-mailadres: [Uw e-mailadres]

Gegevens bedrijf

Naam bedrijf: [Naam bedrijf]

Adres bedrijf: [Adres bedrijf]

Telefoonnummer bedrijf: [Telefoonnummer bedrijf]

E-mailadres bedrijf: [E-mailadres bedrijf]

Onderwerp: Klacht over niet geleverd product

Geachte heer/mevrouw [Naam contactpersoon],

Op [datum] heb ik bij uw bedrijf een bestelling geplaatst voor het volgende product: [naam product]. Tot op heden heb ik het product echter nog niet ontvangen. Ik ben zeer teleurgesteld over deze gang van zaken en wil hier graag een klacht over indienen.

Ik heb de bestelling geplaatst met ordernummer [ordernummer] en heb hiervoor [bedrag] betaald. Volgens de informatie op uw website zou de levering binnen [aantal werkdagen/leveringstermijn] plaatsvinden. Het is nu al [aantal dagen/ weken/maanden] geleden en ik heb nog steeds niets ontvangen.

Ik heb reeds meerdere keren contact opgenomen met uw klantenservice om de status van mijn bestelling te achterhalen, maar tot op heden heb ik geen duidelijkheid gekregen. Dit gebrek aan communicatie en de niet-geleverde bestelling hebben mij veel tijd en moeite gekost.

Ik verwacht dat u zo spoedig mogelijk actie onderneemt om mijn bestelling alsnog te leveren. Daarnaast wil ik graag een compensatie ontvangen voor het ongemak en de teleurstelling die ik heb ervaren. Indien u niet binnen [aantal dagen] reageert en mijn bestelling alsnog levert, zie ik mij genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen, zoals het inschakelen van een geschillencommissie.

Ik verzoek u vriendelijk om binnen [aantal dagen] te reageren op deze klachtenbrief en mij te informeren over de status van mijn bestelling. U kunt contact met mij opnemen via [telefoonnummer] of [e-mailadres]. Ik hoop dat we tot een snelle en bevredigende oplossing kunnen komen.

Met vriendelijke groet,

[Uw naam]

Plaats een reactie